El grup aFinance ha nomenat a Gonzalo Divar Vega com a nou Director de Màrqueting i Comunicació de les seves marques líders aProperties, atemporal i aYachts. Aquest nomenament reforça el compromís de l'empresa amb el talent intern i la innovació, consolidant la seva posició com a referent en els sectors immobiliari i nàutic en mercats clau com Barcelona, Madrid, València i Balears.
Gonzalo, qui es va unir a la companyia com a Màrqueting Manager per a les oficines de Madrid i València, ha anat assumint majors responsabilitats a escala nacional en els últims mesos. Amb més de deu anys d'experiència en màrqueting, tant en agències com en empreses, i sis anys liderant equips, la seva capacitat per a dirigir projectes estratègics ha estat clau per a l'èxit de les marques del grup.
Un lideratge amb visió de futur
En el seu nou rol, Gonzalo tindrà la responsabilitat de coordinar i dirigir les estratègies de màrqueting i comunicació de aProperties, atemporal i aYachts, amb l'objectiu d'enfortir el posicionament de les marques en mercats altament competitius. “És un honor assumir aquest nou repte i continuar contribuint al creixement d'unes marques que estan redefinint els seus sectors”, comenta Gonzalo. “El nostre enfocament continuarà estant en la innovació, amb una visió estratègica que ens permeti continuar sent referents en els nostres mercats”.
Durant la seva etapa com a Màrqueting Manager, Gonzalo va liderar una transformació profunda en el departament de màrqueting, aconseguint un augment de la visibilitat de les marques i millorant significativament el seu reconeixement en el sector. A més, ha estat fonamental en la implementació d'estratègies de màrqueting digital innovadores, que han millorat la captació de clients i la notorietat de les marques.
Transformació i èxit comprovat
Una de les fites més importants sota la gestió de Gonzalo ha estat l'expansió de la presència digital de les marques, amb un increment del trànsit web i una millora substancial en la interacció en xarxes socials. El seu enfocament estratègic ha permès a aProperties, atemporal i aYachts diferenciar-se en un entorn altament competitiu, consolidant el seu lideratge en mercats clau.
Aposta per la innovació i el talent intern
Aquest nomenament reflecteix no sols el compromís de Gonzalo amb l'empresa, sinó també l'aposta de aFinance pel desenvolupament de talent intern i la innovació com a motors de creixement. Amb aquest nou lideratge, aProperties, atemporal i aYachts continuen mirant cap al futur amb una visió clara i una estratègia que respon als desafiaments d'un mercat en constant canvi.
_______________________________________________
Sobre Grup aFinance:
Grup aFinance és líder en serveis financers i immobiliaris, que engloba diverses marques destacades en els sectors immobiliari, nàutic i d'inversions. Amb presència en ciutats clau com Barcelona, Madrid, València i les illes Balears, el grup s'especialitza a oferir solucions personalitzades a través de les seves marques aProperties, atemporal, aFinance, aCapital, aYachts i aRetail, amb un enfocament centrat en la innovació i el servei al client.