Canal de denúncies a tercers i distribuïdors
Grupo aFinance ha elaborat un Codi Ètic en el qual s'estableixen els principis ètics i valors que es compromet tots els membres del Grup en el desenvolupament de totes les seves activitats empresarials.
Informar que el Canal Ètic és un mitjà de comunicació confidencial per a tots els membres del Grupo aFinance i proveïdors. Amb l'objectiu d'assegurar la confidencialitat de les dades i l'objecte de la comunicació, la documentació estarà protegida d'acord amb els requisits establerts en la Llei orgànica 3/2018 de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD).
El nostre Codi Ètic és un pilar clau en la nostra ètica corporativa i de la conducta responsable que vam mostrar cap als nostres equips i proveïdors, per la qual cosa pot remetre qualsevol dubte, problemàtica o irregularitat vinculada amb el compliment del nostre Codi Ètic.
Si la seva notificació és una reclamació d'origen comercial, pot dirigir-se a la següent bústia: [email protected].
Per contra, si la seva reclamació és en relació a la Llei de Protecció de dades, pot dirigir-se a la següent bústia: [email protected].
A continuació, li facilitem un formulari destinat a la creació de denúncies, que poden formular, fins i tot de manera anònima si així ho considera.
Per a realitzar el seguiment d'una denúncia anònima, haurà de consultar la següent direcció www.aproperties.es/ca/denuncias, facilitant únicament el codi generat a la finalització del procés de denúncia, per la qual cosa li suggerim que prengui nota del codi generat. Per contra, en cas de ser una denúncia identificada podrà fer seguiment dirigint la seva consulta a [email protected] indicant les seves dades identificatives o bé el codi de denúncia.