Pis en venda a Poblenou
El Parc i la Llacuna del Poblenou, Barcelona ciutat
A la cèlebre zona de Poblenou, on la creativitat i l’art es troben a cada cantonada, et presentem un loft de 160 m² únic en el seu estil. Situat a la tercera planta d’un edifici industrial reformat, amb ascensor i orientació sud-oest que inunda de llum natural cada racó, aquest espai s’ofereix completament moblat, llest per ser habitat i transformat en el teu propi univers creatiu.
UN ESPAI OBERT I VERSÀTIL
El loft, reformat per un reconegut interiorista català, destaca pels seus amplis espais oberts: amb dues habitacions àmplies, una d’elles amb bany integrat que combina dutxa i banyera, podràs gaudir de la comoditat i privacitat que necessites sense perdre l’essència del disseny industrial. Els finestrals enormes que donen a la terrassa integren perfectament l’interior amb l’exterior, creant una atmosfera lluminosa, moderna i relaxada.
UN LOFT CREATIU I ORIGINAL
Les estructures principals (sofà, llit, divan, prestatgeries) són d’obra, i el terra és de microciment, excepte a la terrassa i la cuina, on s’han utilitzat rajoles de fang cuit. L’interiorista va optar per una distribució oberta amb tres elements divisoris: una paret-biombo sense portes que fa de llenç al menjador i d’armari al dormitori, una gelosia de maó entre la sala i la zona d’estar-terrassa, i un mòdul de rajoles verdes de l’Empordà que amaga el bany, l’única habitació tancada. Predominen la fusta fosca de wengué, la ceràmica, el blanc, el mostassa, el cuir i el verd de les plantes (paisatgisme dissenyat per Estudio Sauvage). La decoració és una combinació de peces pròpies i mobles antics, creant un ambient relaxat, modern, càlid, còmode i fresc, amb un toc costaner.
UN LLOC PER SENTIR-TE INSPIRAT
Imagina’t vivint davant de la Casa Antonia Serra, a l’epicentre d’un barri en constant evolució, ple d’energia i vida. És un lloc on l’art, la cultura i la inspiració es fusionen, i on cada racó explica una història. “Aquest matí, en despertar-me, vaig veure aquelles fàbriques grises i marrons de formes geomètriques que em recorden a les pintures cubistes de Juan Gris i Picasso”, ens explica el director d’art de Cobalto Studio, fent referència a les mateixes vistes que gaudiràs cada dia en despertar en aquest loft.
Si cerques un espai únic, original i ple de possibilitats, aquest loft a Poblenou t’està esperant perquè el facis teu. Viu l’experiència d’habitar un ambient diferent, on allò “normal” queda enrere i la creativitat pren forma. Fes d’aquest lloc el centre del teu món artístic!
Superfície
160 m2
Dormitoris
2
Banys
2