Són molts els propietaris que malgrat necessitar vendre el seu habitatge posen objeccions quan els agents immobiliaris volen visitar-les amb potencials compradors per por de que el Covid-19 entre a casa, especialment quan viuen persones majors amb ells perquè amb cada visita que es fa a l'immoble es pot posar en risc la vida d'aquests.
Enfront d'aquesta lògica preocupació, el departament d'enginyeria de Notegés Consulting ha desenvolupat una solució tecnològica per als professionals immobiliaris que treballen amb el seu CRM. Així, des d'aquest dimarts podran enviar un enllaç als seus clients per a veure's per videoconferència dins de la realitat virtual de l'immoble.
El recorregut que l'agent immobiliari realitzi en el seu dispositiu s'anirà reproduint en temps real en el del client mentre li va explicant els arguments de per què aquesta és l'habitatge que els convé.
D'aquesta manera, amb la VVA (Visita Virtual Acompanyada), els propietaris evitaran desenes de visites potencialment perilloses al mateix temps que els compradors, redueixen exponencialment el temps que necessiten per a localitzar el seu habitatge en ser-los mostrada prèviament de manera virtual, visitant in situ solament l'adequada, aquella que finalment compraran.
Amb aquesta nova eina sumada a la sala privada de videoconferència que cada professional té dins del CRM per a reunir-se amb els seus clients, així com la signatura digital per a formalitzar contractes de compravenda, lloguers o qualsevol altre document, completen el procés global de comercialització d'un immoble fins i tot en ple confinament com ja van fer en el trimestre passat.
Font: inmodiario