- La cadena d'hamburgueseries VICIO lloga de la mà d'aProperties la seva oficina insígnia a Barcelona al més pur estil Silicon Valley.
- Més de 1.000 metres quadrats en un espai singular des d'on continuar elevant la notòria marca de restauració.
aProperties, consultora immobiliària especialitzada en els segments d'oficines i residencial de luxe, pertanyent al Grup aFinance, ha tancat recentment el lloguer per a VICIO de més de 1.000 metres quadrats d'oficines, que seran destinats a la seu principal a Barcelona de la companyia.
L'edifici, un antic teatre situat en el reconegut barri de Gràcia de la capital catalana, compta amb una rehabilitació en la qual s'han combinat els elements estructurals originals amb espais renovats molt més funcionals i adaptats a l'esperit de la marca. Fins i tot estant situada en un barri que destaca per la seva tipologia de carrers predominantment estrets, l'oficina que va triar VICIO rep abundant il·luminació natural. Les grans claraboies, juntament amb els tancaments de cristall i les finestres de balconades generen un entorn brillant.
La seva tipologia de distribució flexible ho fa un espai d'oficina extremadament versàtil. Disposa tant de zones adaptades a ús de despatxos, com d'altres en les quals es pot fer ús d'auditori o gran espai de reunions. En aquest últim sentit destaca el nucli central de l'edifici a manera d'àgora de triple altura amb l'estructura de coberta vista. Aquest espai ha comptat amb una intervenció especial per a originar un Playground enfocat a compartir i a l'entreteniment, incloent-hi com a peces estrella una estació de DJ i dos tobogans gegants.
La implantació i dissenyat interior ha estat realitzada per External Reference, l'estudi referent en el disseny d'espais, havent realitzat projectes per a marques tan significatives com WOW Concept, Bershka o Moritz.
VICIO és el restaurant digital nascut a Barcelona en l'inici de la pandèmia i que ha aconseguit un creixement del 900% i una facturació de gairebé 4 milions d'euros en el seu primer any. Es tracta d'un concepte diferent de menjar que els seus creadors, el xef i emprenedor Aleix Puig, guanyador del programa MasterChef, i el seu soci, el també emprenedor Oriol de Pablo, tenien clar que havia de basar-se en la qualitat. Sota aquesta premissa, han creat una marca real i amb molta personalitat, que va més enllà d'un restaurant i que constitueix tota una experiència, des que demanes fins que acabes de menjar. No hi ha parany ni cartó. Qualitat recolzada en una marca actual i fresca.