aProperties llança una nova línia de negoci especialitzada en la comercialització de promocions d'obra nova.
Actualment, la companyia compta amb una trentena de promocions d'aquesta tipologia en cartera, la qual cosa signifiquen aproximadament unes 300 unitats. La majoria d'elles estan situades a Barcelona, en els barris de Ciutat Vella, l'Eixample i la Zona Alta. La immobiliària compta amb una àmplia cartera de promocions entre les quals es troben algunes de les millors oportunitats d'inversió tant per a clients finals com per a inversors.
La previsió de la nova línia de negoci és tenir, a la fi de 2020, aproximadament 700 propietats en cartera i continuar ampliant gradualment l'oferta en altres poblacions de l'àrea metropolitana de Barcelona, com Badalona i Sant Cugat.
“Hem volgut apostar per l'obra nova perquè respon a unes necessitats específiques del mercat, que es troba en un moment de maduresa” diu Armant Lasauca, CEO de aProperties.
Per a això s'ha forjat un equip amb especialistes altament qualificats, experts en la venda sobre pla i coneixedors exhaustius del producte. Des d'aquest equip s'ofereix també servei de consultoria per al promotor i acompanyament del mateix al llarg de tot el procés, la implementació d'estratègies de màrqueting, l'anàlisi de la competència, de la demanda i del públic objectiu. De la mateixa manera s'aporta informació sobre el mercat local, les tendències globals del sector i del projecte en si mateix. Un valor afegit en un mercat una miqueta particular que requereix una atenció especial.