El passat 9 de Maig es va celebrar en les oficines de aP València un esdeveniment amb l'objectiu de reclutar als professionals més qualificats i fer d'una entrevista formal un procés més dinàmic, amè i distès de reclutar nou personal.
Ens agrada integrar en la nostra empresa a les persones que millor s'adeqüin als valors de la companyia, i per això ja portem dos anys realitzant aquest esdeveniment en el qual els candidats es van trobar en un entorn més que relaxat.
L'esdeveniment va començar amb la intervenció de Cristina Recasens, Directora General de l'oficina de València, donant la benvinguda a tots i cadascun dels candidats.
Seguidament l'acte va continuar amb una breu explicació sobre la projecció de la companyia des dels seus inicis en 2014. Un discurs emotiu sobre la implicació i el treball en equip que ens ha fet anar creixent i augmentant quota de mercat dins del mercat immobiliari.
A continuació, van ser múltiples les intervencions dels membres que componen aquest gran equip: Elena Lafuente i Javier Hernaiz, tots dos Directors de Venda, i Amparo Valls com a Directora de Lloguers, van explicar com és el dia a dia en les nostres instal·lacions. Així mateix, van explicar quals són les claus de l'èxit d'un consultor immobiliari, el sistema de retribució i tot el ventall de possibilitats que ofereix la companyia i avantatges de treballar en ap.
A més, també comptem amb la presència del Director de Màrqueting, Albert Pozo que va explicar l'estratègia de la companyia, el públic objectiu d'aquesta, i tot el conjunt d'eines que l'empresa proporciona als equips comercials.
Comptem, a més, amb la presència de dues dels nostres consultors dels departaments de venda i lloguer, que van explicar la seva experiència en l'empresa i la seva rutina diària.
Cristina Lozoya, Directora de Recursos Humans, va explicar quin és el pla de creixement intern dins de l'empresa, la importància de l'equip humà, la cura de cadascun dels consultors i el conjunt de beneficis socials que aporta aProperties.
La sessió finalitzo amb un cocktail en l'oficina en el qual es va obrir un ventall de preguntes i respostes entre els assistents convocats i els diferents membres que el componen.